http://ead.blogg.se/

2012-07-14
17:23:48

Uppsala
Hej på er! Sitter i båten nu och kom nyss hem från Uppsala :) Var där och handlade lite mat osv, köpte någon kran till Rosersberg osv. Köpte nya byxor och lämnade in min telefoon :D Så den skulle bli klar om två till tre veckor ungefär :) Hoppas dom kan laga den bara... 
 
Igår åkte jag till mamma btw. Våra gamla grannar kom hit, och min älskling också :) Så aa, det var väl trevligt antar jag :) Haha, nejmen det var det. Jag, John och älskling låg och kollade på film till halv ett kanske, "en gång i phuket" så himla rolig ;) Dock såg vi inte klart hela men yeye. Får väl ta och göra det idag kanske, vi får la se :) Snart kommer han hit igen :) mys♥ Puss
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?