http://ead.blogg.se/

2012-07-12
14:01:59

trött.se + dagen igår :)
Är sjukt trött. Somnade sju imorse och vaknade första gången vid halv åtta, eftersom Christopher skulle till jobbet då. Sen andra gången vid tio och sen sista gången kvart i ett typ. Så jäkla trött helt enkelt.. Menmen, är det sommarlov så är det ;) Nog om det.
 
Igår på dagen gjorde jag inte så mycket eftersom vädret inte var det bästa. Satt och kollade på film med Denniz typ x) Kekade osv och sen vid åtta, halv nio kom Christopher hit igen :) Då åkte alla, jag, pappa, Denniz, Christopher och Veronica, ner till hamnen för att vi trodde att JohnJohn och Annika skulle vara där med husbåten, men det var dom inte så vi åkte upp och hämtade fiskesker istället :) Åkte ut med lillbåten och fiskade, och jag fick en abborre :D Grym som man är liksom ;) Haha.
 
Halv tolv gick vi tillbaka upp och hämtade hårfärg till Denniz och sen ner till Lisa igen för att färga hennes och hans hår :) Jag färgade Denniz och Christopher färgade Lisas :p Satt där och snackade ett tag och sen gick vi hem igen. Dagen/kvällen/natten var med andra ord helt underbar! :D♥ 
 
Haha♥ 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?