http://ead.blogg.se/

2012-07-28
16:19:42

Trååkdaaaag
Dagen hittills har var sämst. Har inte haft något att göra, älskling åkte typ halv tolv och sen dess har jag inte gjort ett skit. Solat en stund men det va inte länge, somnade till och vaknade av att jag höll på att dö av värme... Gick in, duschade och nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på musik, väntar på att mitt hår ska torka. Hoppas på att kvällen blir bättre. Annars kommer jag fan dö i förtid... -.- 
 
Gårdagen var en aning bättre faktiskt ;) Haha, på dagen gjorde jag i och för sig inte så mycket men senare på kvällen så åkte vi, jag, Christopher och Richard, och hälsade på deras syster i Friiberg :) Efter det åkte vi och hämtade upp Kro och sen vidare till Jakan där Mathias, Ida och några andra va :) Såg en bil sladda ner i ett dike och sen vidare till Bålsta igen, där vi skulle köra körragömma med bilar. Det är sjukt kul ;) Men det blev inget, alla var helt döda typ.. x) Så vi åkte hem och sov istället.. (a) Var väl hemma runt ett kanske :)
 
duckface gånger två (y)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?