http://ead.blogg.se/

2012-07-05
12:22:56

till mamma idag :))
God morgon! Sitter och lyssnar på musik just nu, ska strax börja packa lite eftersom jag ska till mamma idag, som kommer och hämtar mig om en timme typ. 
 
Igår (idag) kom vi hem halv tre, jag Olivia och Mutze alltså. Började med att jag gick ner till Lisa och kollade på film, sen kom Mutze och när vi skulle gå hem såg vi att Oliven va inne på facebook så vi bad henne komma och möta oss. Så blev det dock inte, slutade med att vi satt där i någon timme och pratade. Men det var trevligt! :) Sånt borde man göra oftare tycker jag... ;) Det var dock inte lika trevligt när väckarklockan ringde halv åtta imorse kan jag säga... Höll på att slänga skiten i golvet ungefär :p Haha men var tvungen att ha den eftersom Mutze skulle börja tidigt idag. Stackars liten :( Hehe, jag kunde ju liksom gå och lägga mig igen ;) Trodde först inte att jag skulle kunna somna om men det gjorde jag, as skönt! Så låg och sov med Akira till halv tolv ungeför :) Måste forstätta med packningen nu. Puss :*
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?