http://ead.blogg.se/

2012-07-07
19:33:25

städa städa städa
Idag har vi städat båten hela dagen. Och ändå är den inte klar.. Hehe, men det är rätt kul att tvätta om man ser skillnaderna fort. Annars suger det. Typ står och skrubbar i en evighet och inte märka någon skillnad? Nää, inte så kul ;) Trots att vi alla har städat (jag, mamma och Stellan) på olika ställen så det ska gå liite fortare är det fortfarnade hur mycket som helst kvar! Så om vi inte gör något annat imorn kommer vi förmodligen fortsätta att skrubba och putsa osv. Menmen, det får bli morgondagens problem ;) 
 
När vi var klara med städningen för idag gick vi till ica och köpte mat, och choklad. Plus lite mer :) Galet sugen på choklad. Lisas fel måste jag nig säga ;) Haha. Nejmen hon hade det sist jag var där och hade typ glömt bort hur gott det var, haha ;) Nu ska jag keka, puss :*
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?