http://ead.blogg.se/

2012-07-10
18:26:33

potatisplock ;)
Tjuuuuuuuulululullulululul!!!!!!!! Sitter i mitt rum med Nina och lyssnar på musik. Aaaaaasniiiiicccceeee juuuuueeeee. Haha nejmen det är nice :) Har för mycket energi just nu alltså... Asdrygt men yeyye ;) Jag lider inte av det, det är dom runt om kring mig som får det lite jobbigare. Haha. 
 
Var nyss uppe hos Ninas mormor ich morfar och plockade potatis. I bikini, utan skor. Det har regnat och gissa hur man såg ut sen om fötterna och händerna sen liksom..... Fast det var nice. Eller aa kanke, jag vet inte. Vet inget alls just nu känner jag. Det suger ju. Och detta kan nog vara det mest jobbiga inlägg jag någonsin skrivit. Men det blir väl bra? Kan ju inte alltis vara bra, eller hur? Hehe lika bra att sluta nu... PUUUUSSSSSSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?