http://ead.blogg.se/

2012-07-03
18:42:28

najselinajs :D
Helluuuu! Sitter i soffan och kollar  på tv, försöker få mitt hår torrt... Haha har badat för första gången i år i poolen x) Lite sent kanske men vafan, bättre sent än aldrig right? ;) Första gången gjorde jag det med vilja andra gången blev jag ikastad av Mathias... Strunt samma. Somnade fyra i natt eftersom jag, Mutze och Olivia satt och snackade ett tag, skulle sova vid tre hade vi tänkt men då började Olivia smälla glas åh grejer så så blev det ju inte, haha ;) Men aa, det var trevligt :) Det är väl det jag har gjort idag ungefär, badat, solat, ätit och kollat på tv. Kanske inte låter sådär mega kul men det duger!
 
Om en timme mer eller mindre ska jag köra cross också, fick jag nyss reda på :D Blir liksom "pricken över i" på denna dag ;) Kommer dock inte ihåg vilka det var nu men det blir nog bra :) Hehe. pöööösssss
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?