http://ead.blogg.se/

2012-07-25
15:21:28

Många dagar...
Bloggen har vart sämts uppdaterad men nu får jag faktiskt skylla på internet ;) Hehe. Var ju i båten förra veckan och där var det aaas seget att hålla på med internet, så jag tröttnade på att försöka.
 
Efter Saltsjöbaden åkte vi till Nåttarö och låg där i två nätter se vidare till Nynäshamn där vi låg tre nätter tror jag?  Kommer inte ihåg exakt men det blir nog bra ;) Det var 100års jubileum där så det var massa segeltävlingar osv, inte så jätte kul kanske men det funkade. 
 
I söndags när vi skulle åka hem la ena motorn av så vi kom inte hela vägen hem, utan åkte till ett båtvarv i Saltsjöbaden och tog tåget hem till Munkholmen. Asdrygt verkligen, tog typ tre timmar.... -.- 
Senare på kvällen kom Christopher och hans pappa och hämtade mig, åkte till Lugnet och efter någon timme kom Nanna och Nicklas hit också :) Gjorde egentligen inte så mycket, bastade och badade. Kollade på tv, snackade och sov x) Haha, men det var trevligt :) 
 
I måndags och igår var vi bara hemma, eller runt i Skokloster. På måndagen var dom nere på macken och storstädade, åkte ner lite i slutet och sen åkte vi hem typ. Igår var vi också nere på macken, fast förberedde mat och sånt. Det är Skokloster spelen, därför var de som jobbade tvugna att fixa allt sånt i förväg. Ville inte sitta hemma helt forever alone så jag var där nere och hjälpte till lite grann :)
 
Idag vaknade jag runt halv tio kanske, tröttisen själv låg och sov hur länge som helst... Vägrar att gå upp när man ber det snällaste man kan gör han också... Haha nejmen vi gick väl upp kvart över elva kanske. Följde med han ner till jobbet och var där i någon timme, sen åkte jag hem och kekade. Ska ner dit snart igen, eller om typ tre timmar kanske x) Ska träffa Lisa en sväng under tiden :) Städa och hänga tvätt också... Puss :* 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?