http://ead.blogg.se/

2012-07-08
18:27:58

Lite som alla andra? ;)
Har tänkt att göra som många andra gör på sina bloggar, fast en lite kortare period ;) Ni vet att varje dag ska man lägga upp en bild osv? Om man inte fattar nu kommer man antagligen göra det, typ imorn :) Men istället för 30 dagar ska jag bara göra i sju dagar, annars kommer jag bara glömma bort det osv... 
 
Dag 1: Ett självporträtt
Dag 2: Min hobby
Dag 3: Mitt/mina syskon:
Dag 4: En favoritbild
Dag 5: En bardomsvän
Dag 6: Detta gör mig glad
Dag 7: En gammal bild
 
Sju dagar lär man ju komma ihåg, eller? ;) Haha. Bara jag har internet när vi är ute med båten ska det nog fungerar rätt bra skulle jag tro. Börjar imorgon :) Puss
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?