http://ead.blogg.se/

2012-07-09
12:02:46

God Morgon!
Har nyss kekat frukost och väntar just nu på att John och Stellan ska komma tillbaka från Munkholmen och att Stellans mamma och hennes man ska komma hit. Sen ska vi ut på en dagstur mot Uppsala någon stans! :) Fattade inte riktigt vart men det blir nog bra. Dock är inte vädret lika bra :( Skulle vara sol med lite moln, nu typ regnar det... Eller aa det gjorde. Börjar i och för sig bli bättre nu ser jag :) Får hoppas att det blir sol tills vi åker i alla fall, så man kan ligga och steka lite ;) 
 
Vad som händer sen vet jag inte, kanske åker till pappa några dagar och sen kommer tillbaka hit. Får se, det berorpå när vi ska åka tillbaka med båten in till stan. Om vi åker redan imorn stannar jag men om det blir i slutet av veckan hoppar jag av vid slottet och kommer tillbaka när vi ska åka. Hehe, har mina anledningar... ;) Nu måste jag gå och fixa mig, PUSS♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?