http://ead.blogg.se/

2012-07-06
19:56:17

glad cheeeey :D
ÄNTLIGEN så börjar mitt hus snart byggas hos mamma :D Så nice, var en kille där idag och frågade hur jag ville ha det med fönster, dörr vad för slags golv osvosv så nu börjar det hända något på riktigt :D Har ju vetat att det skulle hända någon gång förut men det var aldrig bestämmt när liksom, men nuså ;) Så niiiice och så glaaad :DD När exakt det blir klart vet jag inte, men förhoppningsvis kunde de börja bygga det om tre, fyra veckor. Om dom har allt hemma osv alltså, så får hoppas på det bästa! :))
 
Förutom att planera hus så har jag idag inte gjort så mycket alls. Vart i Akalla och hämtat ena bilen som vart på lagning och lite så :) Tvättat Angelos bil på mammas jobb också, måste ju göra något för att fördriva tiden liksom ;) Älskar att tvätt bilar, har ingen aning varför egentligen, det bara är så liksom (a) Hehe. Nog om det. Imorn kanske vi tar en sväng med båten. Om det blir över dagen eller en natt vet jag inte... Vi får la se :)
 
 
Lillebror och jag, fyren kullaberg förra sommarn♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?