http://ead.blogg.se/

2012-07-05
21:01:11

ett ända litet JA, hur svårt kan det vara? (a)
Helluu! Sitter i båten och lyssar på musik. Har liksom inte så mycket annat att göra här. Har trådlöst internet så lite tur har jag ju i alla fall ;) Haha. Dock har jag försökt hela dagen (sen jag kom till mamma alltså) att få mamma att köpa en ny telefon till mig. Det gick inge bra, erbjöd mig då att jag kunde betala halva, men det gick inte heller. Men då kom jag på att pappa kanske skulle kunna betala också. Alltså att mamma jag och pappa betalar var en månad var? Fattar ni hur jag menar? Jag vet, galet komplicerat men vad gör man inte för en ny telefon liksom? ;) Och när jag sa det till mamma så var det det vanliga man fick höra "prata med pappa först, om han säger att det är okej så kanske"... Vadå kanske? JA eller NEJ, hur svårt ska det vaaaaaaa...?! :( Inte alls! Ett JA, allt jag vill ha ;) Menmen, erbjöd mig till och med att tvätta bilen en gång i månaden men nene inte det.. Så, nu ska jag prata med pappa och sen får vi se hur det blir. Tänker inte ha min gamla skruttmobil från 1832 längre... :( Aa det var väl allt för mig tror jag ;) Harebrapusshej!
 
 
denna har jag nu, verkligen inte lika fin nu då....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?