http://ead.blogg.se/

2012-07-27
13:05:03

:D
Livet är så sjukt bra just nu alltså :D Igår tog min älskling körkort -GRATTIS TILL DIG BEBI!! älskar dig, du är bäst♥-, idag får jag hem min telefon som har vart på lagning, på måndag börjar dom bygga mitt hus hos mamma, på torsdag har jag och älskling vart tillsammans i två månader och på fredag åker vi till Tunisien i en vecka! :D :D Livet just nu alltså :D♥ Iiih, så underbart!!
 
 
Annars idag då?.. Pappa kom och väckte mig vid nio och frågade om jag skulle me och hämta telefonen, vilket jag inte orkade ;) Haha. Vaknade vid tio sen men gick upp 20 i tolv eftersom Christopher skulle åka till jobbet då :) Kekade lite frukost och nu sitter jag och lyssnar på musik i soffan och kittlar Akira under fötterna när hon sover (6) Hehe... Ska snart gå på en promenad med mina små pluttar :) Saknat dom så mycke när dom var borta :(( Cya ;*
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?