http://ead.blogg.se/

2012-07-11
12:43:22

bildbrist
God morgon! :) Eller det kanske är lite sent och säga det nu? Skit samma.. 
Sitter i soffan och lyssnar på musik i min ensamhet. Pappa och dom andra åkte och handlade och jag fick inte plats i bilen. Kul, verkligen. Fast åh andra sidan är jag ju helt ensam hemma nu, fast i dag är det ingen dag jag vill vara ensam -.- Alltid ska det vara så... Menmen, överlever nog ;)
 
Funderar på att ta en sväng med crossen istället för att sitta här och bli fet :) Har ingen att köra med men det gör väl inte så mycket, då har jag ju tid att faila hur mycket som helst (och förhoppningsvis lyckas tillslut) utan att någon ser mig ;) Så smart jag är! Haha. Puss!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?