http://ead.blogg.se/

2012-01-07
13:45:27

SKITTV
Hejsan :))
Skrev nog inget igår tror jag :o Nej det gjorde jag inte såg jag nu ;) Hehe. Men vi va i Barkarby och skulle köpa en ny tv, först åkte vi till Elgiganten, sen Media Markt och sen Expert och överallt va den slut -.- Galet irriterande säger jag bara! Det va det jag gjorde igår, ungefär.

Men idag då...
Vaknade runt tolv, gick upp, åt frukost och nu sitter jag här. Fixar musik till mobilen för vi ska åka till Fagersta idag eller vad det heter. Eller ja, kanske i alla fall. Mamma och Stellan skulle köpa något bord till företaget, och då va vi tvugna att ta en buss som det inte finns någon sterio i?!??!? Eller det finns men den funkar inte. Och jag tänker inte sitta i en bil i hundra år utan musik. Nejnej, där går gränsen... ;) Kommer antagligen att ta med mig datorn :p
Puss!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?