http://ead.blogg.se/

2012-01-22
16:29:55

SÅ NIIIIICE! :D :D :D
Hej på er! Haft en bra dag? :D Min har vart suuuper verkligen! Vaknde runt halv tio någongång och då hade jag verkligen jättetråkigt... Sen kom Mathias hem och då åkte vi och lämnade mammas bil som hade lånat :) Åkte till Meckonomen i Märsta och skulle köpa tändstift också, men där fanns inga så va tvungen att åka till Väsby. Menmen, kom hem och satt på mig täckisbyxorna sen upp till garaget och sen åkte jag ner till isen, men då hade de redan åkte hem...... Man ba men kuuuuuul.. Haha just kidding.
Så åkte hem och då kom Mathias på skootern som inte funkade som den skulle :/ Så bestämde oss för att åka till Idealbyns badplats där det va maaaassa människor! Hehe, så dom fixade skotern så nu funkar den igen :) Åkt på burma (en skogsväg typ) både dit och hem och så va det folk som gick där.. Snacka om att de såg glada ut när man kom där! Eller inte.. Gammlingar alltså............. -.- Höhö. Slår vad om att de bara är avundsjuka på att de måste gå när man själv åker förbi! Måste ju vara så eller hur? ;) Kan ju knappast vara något annat.

Nu sitter jag hemma och gör inte mycke alls. Pappa och Veronica kollar på skidor och har med andra ord tagit över tvn... -.- Men när Mathias kommer hem ska jag köra upp crossen till garaget och sen vet jag inte.
Puss!


MIN!♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?