http://ead.blogg.se/

2012-01-22
21:50:22

Och bättre blev det! :D
Helluuuu.
Sitter i soffan, kollar på tv och fönar håret. Och killar säger att tjejer inte kan göra två saker samtidigt?! ;) Haha nejmen kom ju hem runt fyra någongång och va hemma i några timmar. Sen kom Mathias, Ida och Mutze och skulle köra cross och varför ska jag då sitta hemma och ha tråkigt när jag vet att dom har sjukt kul?! :o Så jag följde me. Va lite läskigt i böjran eftersom det va så mörkt men man blev van :) Plus att den största delen av tiden åkte Mathias och Ida bakom oss med skotern och då såg man. Hehe.
Kom hem runt åtta kanske och då gick jag och duschade, trots det så känner man lukten av avgaser i mitt hår. Fattar inte hur, stog hur länge som helst med shampot ju! ;o Menmen, det spelar ingen roll för mig (a) Haha, luktar så jäkla gott!! Bara jag som tycker det eller? :D Nu ska jag kolla klart på Wallander sen ska jag nog söööva :)
Godnatt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?