http://ead.blogg.se/

2012-01-08
19:39:41

Home sweet home!
Hellu!
Nu är jag hemma igen! Eller kom hem runt halv sex så har vart hemma ett tag. Det första jag gjorde va att tända brasan, satan vad kallt det va här! Fast i Ludvika och Fagersta va det sjukt mycket kallare! Så det kändes nästan som vår när man kom hem, nää nu överdriver jag.. Heheh.

Vi åkte ju dit igår och bodde då på ett hotell i Ludvika, snacka om dött det va där alltså! Hehe, hotellet va rätt så nice. Fast min säng va galet obekväm :p Jag fick ju ta bäddsoffan... Som alltid ;) (John och jag får alltid sova på de onormala ställerna. Som förra sommarn när vi åkte till Furuvik, mamma och Stellan sov i "husbussen" medans vi sov i ett tält, som blåste sönder på natten, som tur va så regnade det inte då, som det hade gjort den kvällen.) Inte för att John va med denna gång men ändå :) Hahah, men det är ändå lite kul. Så farlig som det låter är det inte ;) Hoho. Men idag åkte vi vidare till Fagersta där vi skulle köpa det där bordet och sen hem. Det va allt för mig, puss :*


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?