http://ead.blogg.se/

2012-02-04
13:30:12

yeye
Hej! Har inte skrivit på ett tag för jag har inte haft någon lust. Har inte gjort så mycket heller sen jag skrev, så har inte så mycket att skriva om. Igår va jag nere på isen med Mathias, Ida och Mutze ett tag, och satan vad det var kallt! När vi kom tillbaka till garaget hade det blivit is i hjälmen eftersom det blir kondens när man andas eller vade det heter xd Hehe, ni fattar nog. Kul va det iallafall!!

Idag har jag inte gjort så mycket heller, vaknade runt halv tio låg och läste ett tag i boken som vi är tvugna att läsa i skolan. Inte världens bästa men det blir väl bättre när man kommer in i den får man hoppas :) Hehe. Nu ska jag gå och leta upp Olivia som förvann någonstan..... :p Puss!

Bild jag hittade från i somras när vi va på husbilssemester.
Detta va i slutet av Göta Kanal! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?