http://ead.blogg.se/

2012-02-23
10:31:16

23 februari 2012
Sitter på mammas jobb och gör inte mycket alls. Gick upp 20 över sju! Fatta vad tidigt för att vara lov!! ;o Haha, klädde på mig, kekade frukost och sen innan vi åkte hit så lämnade vi John på hans skola. Han har ju lov nästa vecka eftersom han går i Sigtuna. Det är lite synd faktiskt :(
Senare idag ska jag åka och klippa mig. Vill verkligen inte <////3 kommer kort igen :(( Hatar att klippa mig, men älskar känslan efter :p Förutom att man hälften så lite hår kvar på huvet men iaf.
Nu ska jag börja fixa ny design, trött på denna! Hehe. En tjej som är duktig på att fixa med bloggar är denna →tjej! ← Jag kan bara desigen men hon fixar kodmallar och allt sådant skit (som jag inte kan) ;) Haha. Puss!

Bilderna är dock gamla och så har jag inte fixat håret så nog på bilderna..
Men vad passar jag bäst i? Senbena eller Mittbena?


Kommentarer:

KLART JAG HJÄLPER DIG! :D



passar as bra i båda!!♥

2012-02-23 @ 10:41:23

mittbena!:D

2012-02-23 @ 15:41:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?