http://ead.blogg.se/

2012-02-20
19:14:41

Man måste bara älska lov!
Heeeej på er! Somnade runt fyra inatt/idag, så var lite lagom seg sådär imorse när jag vaknade (a) Haha. Men det var nice. Låg och kollade på film med Olivia, men runt tre somnade hon.... Så rolig var hon liksom ;) Ändå gick hon upp flera timmar efter mig! :o Förstår mig inte på männskan. Hon kan verkligen sova bort heeela dagarna! :p Hehe, anyway. Har inte gjort så mycket idag, bara vart hemma och suktat mig själv av massa kläder, skor, piercingar, crosskläder osv. Inte särskilt kul när man märker att totalsumman blir runt 5.000:- på EN utav hemsidorna... :p Haha åå :( Vill vinna typ en miljon eller något, skulle sitta så otroligt bra! Yeye, nu ska jag keeeeka! Pöss!

Snö♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?