http://ead.blogg.se/

2012-02-29
19:11:23

Kålpudding och gummipotatis
Heeeej påer! Slutade klockan tre idag och då gick vi till KSP Mark. Denna gång avbokade hon inte iallafall, efter typ fjärde gången. Menmen, när vi var klara där så gick jag tillbaka till skolan för att plugga lite, iväntan på att jag skulle till tandläkaren. Hatar verkligen tandläkaren. Sitter och pillar i ens mun med massa stålpinnar och använder något jävla kodspråk så att man inte försår vad dom säger -.- Blä. Som tur va var min tandlägare som jag brukar ha borta så jag fick en annan. Mycket trevligare! Men fortfarande inte kul.. Haha.
Men skolan idag då... Var helt okej ändå. Började med privatjuridik och slutade med historia. Där i mellan hade vi företagsekonomi och spanska :) Provet gick rätt bra ändå tror jag. Svarade på allt iallafall. Får hoppas på det bästa. Lunchen var vidrig. Kålpudding, gummipotatis och sås. Usch säger jag bara! Kom hem runt sex och har nyss pluggat klart, för idag ;) Nu ska jag kolla på film eller något sådant :) Puss!

Kommentar:
#1: olivia

sv: va bra :)

2012-02-29 @ 20:49:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?