http://ead.blogg.se/

2012-02-13
18:50:21

I'm back!
Heeeeeej! Var ju nere i Värmland i helgen så har inte skrivit något pga det :) Kom hem igår och åkte direkt till pappa eftersom man ändå åker förbi här, eller när man tar den vägen som vi tog så gör man det iallafall. Finns säkert andra vägar också men strunt samma.

Helgen var iallafall hur nice som helst! Fick min sol som jag önskade, dock inte så stor som jag önskat men det gjorde inte mycket alls. Kom ju ner på fredagskvällen och då gjorde vi inte så mycket. Var bara hemma hos Stellans moster (tror jag det blir, hehe) och hade det trevligt. På lördagen så vaknade jag klockan åtta och då hade de flesta åkt till rally redan men att gå upp klockan halv sex på en lördag är inte riktigt min grej, så jag, mamma och Stellan åkt till den andra omgången istället. Var riktigt nice och fick en del bra bilder! :) Och att man var så nära bilarna var grymt! Trodde det skulle vara packat med människor överallt men det va inte så många, eller det var ju många men inte just där vi stod :p När rallyt var slut så åkte vi till Anders och Malin (Stellans kusin och hans fru) och var där ett tag. John och Oliver (Deras ena barn) körde fyrhjuling och efter det åkte vi tillbaka till Magga och Uffe.

På söndagen var det verkligen en plåga att vakna. Haha, var så jäkla trött! Menmen, åkte från huset runt tio och var på rallybanan runt elva, tolv någongång. Trodde att det började 12:08 men så var det inte. Började klockan två så det var ju lagom kul x) Hehe. Men tiden gick rätt så fort ändå. Sen när allt startad och jag skulle fota första bilen märkte jag att jag inte hade något batteri kvar i kameran... Blev sådär lagom sur... Just den där sträckan var det massa kul att ta kort på men nänä, självklar inte -.- Men eftersom jag har en sådan snäll lillebror så fick jag låna hans kamera, men även den blev urladdad men det blev några bilder iallafall. Plus några mobilbilder men dom blev inge bra alls x) Hehe. Det var allt från min helg de! :D Puss!


en bild nu, resten kommer sen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?