http://ead.blogg.se/

2012-02-05
22:00:30

Alltid lär man sig något nytt! ;)

Tjenahejsan! Idag har jag inte gjort något speciellt alls. Lyssnat på musik, kollat på film och vart ute. Så nä, inte så kul alls... :p Imorn är det skola och jag orkar verkligen inte. Som tur är har jag sovmorgon så det gör ju saken liiiite bättre iallafall! :p Hehe.
Nu ligger jag ute i Mathias rum och kollar på Wallander och kekar vindruvor. ÅÅh, lärde miig något nytt idag också;

*Jag hittar vindruvorna på bänken och tar några stycken*
Mathias: Vet du hur många vindruvor man ska äta för att få i sig rätt mängd druvsocker?
Jag: Nää, en ask kanske?
Mathias: Haha nej, en..

Hehe jaduu, alltid lär man sig något nytt! ;)
Men nu ska jag stänga av denna surrmaskin och kolla på filmen, eller först nyheterna då men aa. Hatar att de sätter in det mitt i filmen! Förstör bara! (a)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?