http://ead.blogg.se/

2012-02-21
17:00:36

Aktiva-dag-dagen gick ju inte helt åt skogen ;)
Tjoooz! Min aktiva-dag dag gick ändå liiite bra tycker jag ;) På morgonen städade jag ju och när jag hade ätit gick jag ut med hundarna i 45 minuter ungefär. Kom hem och läste i boken som vi ska läsa i skolan medans jag väntade på att Olivia skulle vakna -.- Hehe (dock inte aktiv då menmen). Sen runt två någongång gick jag upp till Mathias garage och hämtade crossen, så körde ett litet tag i sandtaget. Dock gick det inte bra alls. Det var helt spårigt och man bara gled omkring -.- Men det var kul när det rullade på, de små stunderna de gjorde det dvs :p Haha. Sen åkte jag hem och har nyss duschat. Så nu är man freeeesh igen ;) Var asvarmt att köra, ändå hade jag ingen jacka, i och för sig hade jag ju en tjocktröja och sen crosströjan över man yeye. Nog om det. När håret torkar ska jag ut med hundarna igen. Seeya :*


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?