http://ead.blogg.se/

2012-12-05
11:07:23

Snö♥
Sjutk mycket snö har det kommit nu! :D Helt underbart! Förutom att dom inte plogar på vägarna dådå men skit samma (a) Hehe.
 
Igår efter skolan åkte jag hem till älskling som låg hemma och va sjuk. Kollade på julkalendern och bara låg och hade det mysigt :)) Åkte ner till macken runt fem och köpte så kallad "kuckelimuckmedicin" haha. Verkade ju hjälpa lite i alla fall! Kom hem igen, kekade middag, duschade och gick och la oss typ. Kollade på gamla mysteriet på greveholm :)
 
Imorse vaknade jag liiite sent. Började ju tidigt idag men vaknade runt 20 i nio.. Skulle ändå knappt hinna vara med på engelskan så låg kvar ett tag i sängen innan vi gick upp, kekade frukost och sen skjustade han mig till skolan. Min snela pojke♥ Tänkte ta bussen men det fick jag inte.  Nu har jag svenska som slutar om en kvart, då har jag lunch och sen två timmars hål, älskar livet! Nej, ska nog vara lite duktig den sista kvarten! ;) Puss!!
 
vinter♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?