http://ead.blogg.se/

2012-12-07
11:55:59

Minister för en dag
Det är fredag, klockan är 11.50 och jag skulle egentligen ha slutat vid det här laget.... Men icke då, sitter i skolan och har något som kallas för "Minister för en dag" som går ut på att vi är fem(?) länder i fem olika gurpper. Länderna finns inte på riktigt utan är påhittade. Det är som ett "spel" och man ska leda landet hur man vill, men antagligen så bra som möjligt. Haha. Har detta till halv två kanske och klockan två spelar Skol IF handboll, tydligen SM av något slag så det ska jag och Lisette kolla på. Blir nice :)
 
Vad som händer ikväll vet jag inte. Tror jag måste plugga vidare på samhällsanalysen som inte riktigt blev klar igår, som tur va skulle den inte vara klar idag utan vi fick tills imorn på oss :) Så det är skönt. Får se om jag blir klar idag, hoppas på det.. Vill inte sitta och plugga imorn liksom, hehe. Puss!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?