http://ead.blogg.se/

2012-12-20
20:55:00

Jullov
Äntligen jullov! Gud så skönt :D Har verkligen längtat! Va i skolan idag ungefär en timme, sjukt onödigt enligt mig själv men yeye.
 
Efter skolan åkte jag med Christophers mamma in till Kista och för hon skulle köpa de sista julklapparna :) Själv ska jag göra det antingen imorn eller på lördag, eller både och. Vem vet liksom. Va rätt skönt att åka in dit idag för då har man redan tänkt ut vad fölket ska få, på ett ungefär iallafall. Dock världens obekvämaste skor att gå i så dom blir det inte imorn kan jag lova! 
 
När vi va klara där åkte jag hem till Christopher, väntade på att han skulle komma hem från jobbet och medans jag väntade på det satt jag och va social med hans mamma :) Kollade på Nu är det ju igen 2 eller vad den nu heter och kolla när hon slog in julklappar. Haha. Nu är han iallafall hemma men ligger och sover... Puss
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?