http://ead.blogg.se/

2012-12-02
10:35:02

Arninge
Tjoo! :) Sitter hemma på Munkholmen nu och kollar runt lite på datorn, glömde min hos Christopher så har den som alltid är här hemma. Riktigt kul att kolla igenom faktiskt! Hehe. 
 
Både i fredags och igår va jag med Christopher, Mathias, Ida, Jocke, Kro och massa andra i Arninge centrum och sladdade runt på parkeringen och industriområdet. Askul verkligen! :D Hehe. I fredags va vi där till ett - halv två nångång tror jag, kom hem halv tre i alla fall. Igår va vi inte där riktigt lika länge, runt elva åkte vi hem tror jag. Ingen koll på klockan här inte, hehe. 
 
Igår va vi också hemma hos hans syster eftersom tvillingarna fyllde ett :) Va där i två timmar och efter det åkte vi ner till slottet där det var julmarknad. Träffade även Mathias och Idag där :) 
 
Idaaaaag vaknade vi runt halv nio, låg och försökte ta mig upp ett tag och tillslut gick det. Älskling skjutsade mig till Erikssund där mamma stod och väntade på mig, åkte och handlade lite snabbt och sen åkte vi hem. Jag kekade frukost och nu sitter jag här. Ska in till båten en sväng idag tyckte jag dom snackade om och sen ikväll ska jag till älskling igen, hehe :))) Puss!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?