http://ead.blogg.se/

2012-12-18
18:13:53

18 december 2012
Sitter i soffan, lyssnar på musik och kollar facebook. Tog tvåbussen hem om jag inte minns helt fel så har vart hemma i ungefär tre timmar, varav den första var heeelt för mig själv♥ Jätteskönt verkligen! 
 
Sen jag kom hem har jag pluggat lite och vart ute med hundarna, lyssnat på musik och lagt över bilder till datorn från kameran och lite allt möjligt. Försökte hitta på något man kunde äta men icke då... Helt tooomt i kylskåpet ;( eller nästan iallafall. Vad som händer ikväll vet jag inte. Antingen sover jag hemma eller hos Christopher, om jag sover hemma måste jag sova själv då Christopher tydligen skulle sova hemma och det är ju inte såååå lockande precis :( Så blir nog att jag sover där jag med, hehe. Meeen jag vet inte.
 
Imorn i skolan ska vi ha så kallat "julkul" efter lunch. Massa lekar och prisutdelning typ, om jag fattade det rätt ;) Vilket jag alltid gör eftersom jag är så otroligt smart! Haha nejmen aa, innan det har vi två vanliga lektioner, engelska och svenska och på torsdag är det äntligen julavslutning! Åååh så underbart!! :D♥ Puss!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?