http://ead.blogg.se/

2012-12-15
12:35:48

15 december 2012
God Morgon! :) Sitter i soffan och lyssnar på musik i min ensamhet. Mamma, Stellan och John gick till någon pulkabacke här i närheten och jag orkade inte följa med. Istället sitter jag här och planerar mina julklappar som jag förmodligen ska köpa idag! Ska verkligen försöka hitta några iallafall :) Lär väl bli till Olivia och Christopher, hehe. Dom som jag redan vet liksom. Menmen, vi får la se hur det blir. Antingen åker vi bara till Väsby eller så åker vi in till stan. John och Stellan ville åka skridskor och ska antagligen göra det i Kungsträdgården om det blir något, och då passar jag på att gå i Gallerian med mami :)
 
Kortfattat om igår; åkte som sagt till Christopher efter skolan, låg och mös i sängen ett tag innan vi åkte ner till macken, hämtade pengar och satt där ett tag, hämtade upp Julian och sen vidare till Uppsala eftersom skulle köpa något till Mathias bli som behövde, där va den slut så vi drog till Väsby istället där fanns den och då åkte vi tillbaka till Skokloster och kollade när Mathias skulle fixa bilen (vilket inte gick sådär megabra), han gav upp och vi drog in till Bålsta och sladda runt lite och sen hem hit till Munkholmen. Kollade på Bolt i 3D och sen gick vi och la oss typ :) Hahaha, kanske inte va så kortfattat ändå ;) Fast jo, faktiskt... skulle ju kunnat skrivit allt mycket mer detaljerat! ;) hehe, puss!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?