http://ead.blogg.se/

2012-12-13
17:20:00

13 december 2012
Tjoooo... Sitter hemma hos mamma nu, kom nyss hit :) Började fem i tolv imorse och fick skjuts till skolan av Christopher. Hade bara samhäll, svenska och matte, så det va skönt, alla lektioner rullade på osv. 
 
Åkte till Christopher igår direkt efter skolan, han och Julian kom och hämtade upp mig vid bussen och åkte ner till slottet och sladdade runt ett tag. Snurade rakt in i en snöhög så bilen fastnade och lite så, så det va kul ;) haha. Åkte till Bålsta, tankade bilen, köpte något som Mathias behövde till hans bil, åkte och lämnade de, lämnade Matlida och Julian och sen åkte vi hem. Kekade middag och kollade på julkalendern och lite tv osv innan vi somna. 
 
Vad som händer ikväll vet jag inte, inget speciellt iallafall. Ska väl typ keka snart skulle jag tro men innan de ska jag kolla på julkalendern. Haha, så himla bra iår! :D Och sen vet jag inte. Läs i boken som jag måste gör i svenskan typ.. Puss
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?