http://ead.blogg.se/

2012-12-11
15:26:45

11 december 2012
Tjoooo, sitter i Rosers och driver tid genom att kolla på Eva & Adam, haha! Filmen alltså ;) Dock är den snart slut och då har jag ingen aning om vad jag ska göra... Får väl ladda ner en till kanske, några tips kanske?? Nejmen aa. Kom hit för en timme sen kanske, har ingen koll på tiden alls. Dödligt trött är jag iallafall!
 
Skolan idag sög ju... Hade bara en lektion så enligt mig kunde jag lika gärna vara hemma, men nene självklart inte.. Imorn börjar jag tidigt, och slutar halv fem och förmodligen fyra timmars håltimme där i mellan. Love life! Nu ska jag hitta film! Pusshej!
 
Min nya bil btw, va tycks? ;) Riktigt fien! BlåPärlan heter hon :]

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?