http://ead.blogg.se/

2012-08-21
18:04:46

Tisdag
Tjuu, sitter i soffan och lyssnar på musik. Vaknade kvart i åtta idag, gick upp gjorde iordning mig, kekade frukost osv. Sen åkte vi till skolan, eller jag åkte till skolan men älskling skjutsade dit mig :) Började kvart i tio så det var skönt :) Hade bara företagsekonomi, fotografisk bild och entteprenörskap eller vad det heter (a) De två sista ämnena var första gången jag hade och det verkar ändå helt okej :) Eller fotografisk blid verkar i alla fall väldigt kul, men det kan ju bero på att jag älskar att fota, hähä ;) Slutade fem i två men fick gå lite tidigare så han med tvåbussen. Kom hem, kekade och nu sitter jag och lyssnar på musiiik ;) Det har jag visst skrivit en gång känner jag, hahaha. Strunt samma. Puss
 
-yesterday-
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?