http://ead.blogg.se/

2012-08-15
13:05:00

Skolan imorgon :(((
Vill verkligen inte! :( Sommarlovet har gått alldeles för fort! Fast åh andra sidan är det nog ett av de bästa sommarloven hitills, som jag kommer på nu i alla fall :) Så det är ju bra. Fast det kunde ju vara liiite längre menmen. Får se hur tvåan blir. Kanske blir asnice? Haha, skulle inte tro det men kan kan ju alltid hoppas ;) 
 
Nu sitter jag hemma och gör inget så mycket. Försöker ladda ner lite musik men det går inte sådär jättebra... Haha. Gick asbra innan men inte nu... -.- Yeye. Får försöka lite till, och lite till, ända tills det går helt enkelt ;) När jag är klar med det ska jag städa mitt rum, tror jag. Får se vad jag tycker då ;) Sen senare åker jag till mamma :) Hur vet jag inte riktigt än men det löser sig.. Puss!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?