http://ead.blogg.se/

2012-08-28
17:45:39

Hos mami
Sitter i soffan på Munkholmen och väntar på att maten ska bli klar. Tog 20 i tre bussen till Willys där mamma och Stellan hämtade mig. Handlade lite snabbt och sen åkte vi hem. Kollade och planerade lite i mitt hus som nu börjar se ut som ett hus! ;) Asnice kommer det att bli :) Bara jag slipper det där mini-köket dom snackar om att det ska vara där och blablabla.... Vad ska jag ha ett kök till liksom? Kommer inte använda det och då har dom köpt det i onödan! ;) Såååå nej, inget kök här inte! 
 
Nu, dags att keka lite middag och sen vet jag inte. Vi får la se helt enkelt :) Puss
Mitt hus i dagens läge! :D Snart klart ju.... Nästan i alla fall ;)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?