http://ead.blogg.se/

2012-08-17
20:13:00

Fredag
Freeedaaaag, äntligen börjar fredagar bli som vanligt ;) Alltså något speciellt. Förut fick man ju sova hur länge man ville alla dagar, så fredagen vart ju inte speciell? Men nu så ;) Haha. Fattade nästan det jag skrev nyss. Men det blir nog bra (y) 
 
Skolan idag var helt okej. Hade bara tre "lektioner", om man nu kan kalla de för det. De första två satt vi bara och lyssnade typ och den sista hade vi fem-kamp med alla ekonomer - ettor, tvåor och treor :) Efter det slutade jag och jag åkte hem till Christopher :) Skjutsade hans mamma till Solna och sen skjutsade han hem mig och han fortsatte  till Skokloster. Kekade och nu sitter jag i soffan och kollar på tv med Olivia, snackar med Nanna på facebook, riktigt trevlig fredag (y) Haha.. Puss♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?