http://ead.blogg.se/

2012-08-24
14:45:40

fredag
Kom hem med ettbussen. Är så jäkla trött alltså, kom hem runt två inatt efter en liten roadtrip till Norrköping för att byta en bil. Gick ju inte exakt som väntat då Woffes bil gick sönder på motorvägen... Men fick igång den efter ett litet tag. Skulle vara framme klockan sju ungefär men kom fram halv tio... Sov lite på vägen hem men annars har jag bara sovit ungefär tre timmar inatt, lite mer kanske. Va astrött imorse och min klocka gick fel så jag missade bussen... Hade bara en lektion bara för det -.-
 
Slutade kvart elva idag men skulle träffa Amanda vid skolan för visa henne runt osv, hon ska förmodligen börja där :)  Hoppas på det, så att man kan känna någon i klassen liksom :) Hehe, nejmen det vore verkligen kul! Snackade med syv, mötte upp hennes pojkvän och sen gick vi upp till bussen. Träffade Olivia på bussen så slapp åka helt forever alone. Vad som händer ikväll har jag ingen aning om, vi får se helt enkelt. Puss
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?