http://ead.blogg.se/

2012-08-30
10:30:00

Det förstörde min dag
Vaknade imorse av värsta paniken, sån man får när man tror att man har försovit sig.. Flög upp ur sängen, kollade på klockan då var det typ 40 minuter kvar, innan den skulle ringa! Haha, så va aspigg och för en gång skulle behövde jag inte känna mig det mista stressad ;) Sen när jag satt i bilen var det bara bra musik och bussen var inte ett dugg försenad. Dagen började alltså heelt jättebra! Ända tills jag kommer till skolan. Då får jag reda på att jag börjar 20 över elva bara för att läraren är sjuk -.- Det förstörde min dag...... Kul liksom. Verkligen. Åå andra sidan har vi grupparbeten så vi behöver inte honom för att kunna fortsätta med det vi gör men ändå... :( 
 
Nej, nu ska jag plugga vidare och hoppas på att resten av dagen blir en aning bättre ;) Haha. Puss


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?