http://ead.blogg.se/

2012-08-29
20:03:18

29/8-2012
Ligger i sängen och kollar på kläder, snackar med Lisa på facebook, har nyss kekat middag och så. Kom hem 20 över fem kanske eftersom jag slutade halv fem....  Lite drygt sådär men sista lektionen var fotografisk bild och det är ändå helt okej :) Alla andra lektioner är väl sådär.. Tog i alla fall 20 i fem bussen till Sigtuna där mamma och Stellan väntade på mig. 
 
När vi hade kommit hem och vart hemma ett tag kommer mamma in och skirker, själv trodde jag att det typ brann eller något sånt men då hade Titus fångat en liten ekorre... Den dumma kisen :( Han åt den ju inte ens, bara lekte med den -.- Sen kom Baggen istället och gick iväg med den. Mordiska katter :(
 
Vad som händer nu och lite senare vet jag inte, vi får se. Lär väl sitta här i sängen och tjocka i mig glass eller något i den stilen ;) Haha, älskar livet... Puss♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?