http://ead.blogg.se/

2011-11-07
09:46:22

I'm baaack!!
Heeejsaan! :D
Sitter i skolan nu och väntar på att den otroligt roliga idrotten ska börja! Har inte kunnat blogga något sen i torsdags för jag, mamma, John och Stellan åkte till Åbo då :) Åkte på torsdan, kom dit på fredan, sov på hotell till lördagen och åkte hem på lördagen också, men kom inte hem förens på söndagen, klockan sex på morgonen -.- Det va ju inte såhät jätteroligt kan jag ju säga..... Men iaf, kunde inte blogga igår heller eftersom vi inte har internet i Ekilla. Mammas trådlösa är på Munkholmen eller något så aa. Tyvärr blev det inte så många bilder men några blev det, men dom är fortfarande i kameran så jag får se om jag lägger upp dom eller inte (a)
Men nu måste jag dra, PUSS!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?