http://ead.blogg.se/

2011-05-21
16:09:35

Ska jorden verkligen gå under idag? ;o
Det tror jag faktiskt inte på! Den kanske går under någongång men inte nu... (a) Haha. Eller man kan ju hoppas iaf ;)

Aja, vakande runt 11 imorse och då gjorde jag inte så mycke. Typ åt frukost?
Runt 12 åkte jag och mamma till Väsbyyy för jag skulle köpa en kameraväska, men fick med mig lite andra grejor också! :)
Sen åkte vi hem, kom väll tillbaka hit (till munkholmen alltså) runt tre. Målade nyss naglarna och snrt ska jag sminka mig (a) Vi ska typ på "fest" hos våra gamla grannar. Hoppas det är någon i min ålder där iaf :/ Annars kommer jag typ döö, eller typ vara "lekmamma" till alla småbarn -.- Men yeye.
PUSS


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?