http://ead.blogg.se/

2011-05-14
19:34:02

Sjukt kul♥
Hejsan!
Den här dagen blev otroligt lyckat alltså!
Efter det jag skriv innan idag så gjorde jag typ inget alls i några timmar, men sen ringde Mathias och fråga om jag ville köra cross men Ida så varför inte liksom? ;) Hade seriöst glömt bort hur kul det va! Medans han tvättatde sin bil så åkt jag och Ida ner dit och körde lite. Sen satt vi bara där ett tag och efter ett tag så kom det ner en lite unge, han såg helt livrädd ut när han såg oss haha, och efter han kom två till, och efter dom kom ännu en till och en vuxen på en fyrhjuling, och efter typ 5 minuter va hela sandtaget fullt med små barn som åkte runt där, dom var så söta! (a) Och den ena killen var sjuuukt duktig, vilket inte var så kul (a) Haha.
Sen bestämde vi oss för att köra i skogen, jag och Kro (stavas det så? :o) och så kom det en kurva och jag hann inte sakta ner så jag höll på att köra in i ett träd, så ist för att göra det så tänkt jag bromsa men jag hittade inte fotbromsen så jag tog handbromsen ist och flög fram! Haha, det var så kul :) (a) Hoho.
När jag kom hem så tvättade jag lilla älsklingen och eftert det så duschade jag. Mer har jag inte gjort :/
PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?