http://ead.blogg.se/

2011-05-28
19:22:26

Lördag den 28 maj 2011
Heey!
Ligger i soffan just nu och gör inte så mycket annat :/
Har vart i enköping idag hos läkarn, inte kul alltså! Men det var inget allvarligt men jag hade typ utslag på benet, och sen hade jag det typ överallt ;s Och eftersom jag hade haft feber sen i söndags kväll och även imorse och igår när jag kom hem från skolan så tyckte pappa och Veronica att vi skulle åka in... Men när vi kom dit hade det typ försvunnit, fanns bara lite kvar typ :/ Aja, det var skönt ändå.
När vi va klara där åkte vi och keka på donken! Haha, sen åkte vi till någon annan affär och jag fick två par skor, båda är converse-liknande men det ena paret är vita och låga eller vad man ska säga och det andra paret är röda höga x) Hihi. Kan visa dom kom jag på (a)
Puss!
inte de bästa bilderna kanske men whatever..
Dom är finare i verkligheten iaf ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?