http://ead.blogg.se/

2011-05-11
12:59:21

I Skolan :((((
Sitter i skolan och har språkval :( Inte kul men men. Skriver fortfarande på min bokrecension.. Haha, sakta men säkert ;)
Efter språket så har vi kontakttid och efter det profil, slutar runt halv fyra ungefär så kommer väll hem runt tio över fyra :) Om jag hinner med halvfyra bussen såklart.. Hoppas det iaf (a) Sen vill jag att Papi ska komma hem TIDIGT för han skulle köpa min kamera idag! :D Hoppas att han inte skulle hämta Veronica och Denniz i Uppsala bara :/ Då kommer dom komma hem sent... -.- Aja, om han måste göra det så hoppas jag att han kommer hem imellan (a) Hehe,

Aa, juste! Vi hade nationella prov i matte idag också :/ Del C. Hoppas jag får G iaf vilket jag inte tror :/ Aja, får väll hoppas på det bästa!
Puss


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?