http://ead.blogg.se/

2011-05-20
18:18:41

Hoho.

Äntligen Gud så jag har längtat (a) Heehe.
Men till dagen då.. Den börjde med So, efter det svenska, k-tid, språk, engelska, lunch, svenska och sist egentligen matte men vi hade No prov ist, och jag tror faktiskt att det gick ganska bra! :) Hoppas det iaf, handlade om bilens motor ;) Hihi.
Slutade runt tre och han precis med bussen in till centrum, och han även med Arlandabussen! Brukar inte göra det när man åker med Skoklosterbussen.. Den är alltid så seen -.- Aja, jag hann ju så har inget att klaga över (a) Hoho.
Nu sitter jag på golvet på Munkholmen, är så ljust annars ju (a)
Ska väl äta om ett tag men nu ska jag ut och fota lite :)
PUSS


Beeeebiiis♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?