http://ead.blogg.se/

2011-05-12
21:37:21

HIPPIE!!! :D
Tjaaaao!
Skolan idag va ganska okej, hade ju spexfoto och jag, Ellie och Maria K var hippies ;) Haha. Efter det hade vi bara vanliga lektioner, typ No, So, No igen, och sen idrott. Va inte me på idrotten för man skulle springa i 25 minuter och jag hade ont i mitt kneee :( Jag som skulle slå 17 minuter... :mad:
Efter skolan åkte jag iaf till stallet och idag följde även Olivia med! :) Så då bleev det mycket roligare (a) Hihi.
Vi kom hem runt sju någongång och då duschade jag, och efter det satt jag mig vid datorn, tänkte skriva då men orkade inte x) Eller kom inte på vad jag skulle skriva.. (a) Hoho.
Men nu har jag iaf nyss vart ute och tagit kort på allt som går, eller nää, men nästan (a) Iaf allt på tomten ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?