http://ead.blogg.se/

2011-05-13
19:23:50

fReDaG iN mY ♥
HeJsAn aLla GlAda! :)
Idag har det inte hänt så värst mycket speciellt... I skolan hade vi So hela dan typ, förutom språk och matte.. Dom som man helst vill slippa men yeye. Det funkade (a)
Tog iaf tre bussen hem så va väll hemma runt 20 i fyra, som vanligt dåra. Då gjorde jag inte heller så mycket, tänkte städa rummet men började med något annat ist för att slippa, som vanligt typ (a) Hehe, är det bara jag eller? ;)
Sen kom Mathias och Ida hit och då åkte vi ner till lilla santaget och körde lite cross, så grymt länge sen och så grymt kul!♥ Hihi. Så nu vet jag inte om jag ska sälja den längre :/ Får ta och tänka på saken..

Men nu sitter jag i soffan och håller på att somna typ, hehe, väntar på att maten ska bli klar ;)
PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?