http://ead.blogg.se/

2011-03-27
17:10:30

Heemmmmmaaaa nuuu!
Heejsan! :D
Äntligen hemma! :) Hehe. Kom väll hem för ca en timme sen och har inte gjort så mycket sen dess.. Packat upp mina saker typ? :p Haha.

Men till helgen då (lite kort bara ;));
Åkte ju till båten på lördagen och kom dit typ halv två, då satt vi på alla värmare och sen tog vi bussen in till stan igen. Jag och mami gick till PK-huset för mami skulle klippa sig och medans hon gjorde det så gick jag runt och kollade lite i olika affärer :) Sen när hon var klar så gick vi och kollade lite till och jag fick ett par solglasögon :) Tack igen mamma♥ Hhihi.
När vi var klara så gick vi och mötte upp Stellan och John vi Gallerian och sen gick vi till Saga-bion och kollade på "Hur många lingon finns det i världen", och den var faktiskt riktigt rolig!:D Men lite sorglig också då och då..
Iaf, när vi hade kollat på den så gick vi till kungsträdgården och kekade på Friday's! Så gott alltså, plus att det är så mysigt där på något sätt (a) Hihi.

Men idag vakande jag typ nio, alltså tio (eftersom man ska ställa fram klockan idag):o. Då gick jag upp och kollade på tv kekade lite frukost och sen gick vi in till stan igen. Strosade runt lite inne i Gallerian idag också och jag tänkt köpa en klänning men det fanns inte min storlek :( Jaja, det finns väll någon annan gång :)
Sen gick vi iaf till någon pizzeria och åt innan vi gick till centralen.. Och nu är jag hemma. Äntligen!

Tyvärr blev det inga bilder för jag glömde laddaren och det fanns typ inge batteri kvart i kameran heller :(

Byebye♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?