http://ead.blogg.se/

2011-03-25
19:57:29

fredagar är alltid lika bra :]

Hellu!:D
Nu sitter jag hemma i Ekilla och har nyss kekat :) Lyssnar på musik och chillar typ? Inte så kul kanske... :/ Aja, skönt att det är fredag iaf! :D Hehe.

Skolan idag va faktiskt rolig(!). Eller den blev det om man säger så. Först hade vi typ en lektion i två timmar om miljön och så, sen hade vi en tipspromenad som tog typ tio minuter, om ens det? Aja, skit samma. Vi orkade inte sitta och vänta på att svenskan skulle börja så vi gick och fråga om vi kunde få börja tidigare och sluta tidigare sen, och det fick vi (a) Så jag, Julian, Jossa, Amanda, Oscar, Maddis och några till började möblera om i klassrummet så borde stog som en fyrkant, förstår ni hur jag menar? x) Hehe. Sen satt typ alla inne på facebook och hade ganska kul x) Haha. Roligaste lektionen på läänge ;) Men det blir väll så om eleverna får bestämma, eller? ;) Haha.
Slutade iaf halv två, men tog två bussen hem. Då åkte jag till Genoratorgatan och va där ett tag, sen åkte jag och mami och handlade och sen åkt vi hem.. Och sen har jag inte gjort så mycket. Menmen.

PUUSS OCH KRAAAAAAM!



 bildbrist..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?